Månadens konstnär - Ingegärd Stålbrand

Publicerat: 2024-06-02 - 08:22

Välkommen till en ny, spännande satsning på Kalmar Golfklubb! Från och med i maj och fem månader framåt kommer vi att förvandla en vägg i vårt klubbhus till ett konstgalleri. Verken är från olika konstnärer med en lokal förankring och ni hittar dem på väggen till vänster efter receptionen. På bilden ovan får ni en försmak av de olika konstnärernas målningar som kommer att lysa upp våra lokaler.

Juni månads konstnär: Ingegerd Stålbrand

Läs på vår informationstavla där Ingegerd presenterar sig själv, delar med sig av sin inspirationskälla och lämnar kontaktuppgifter för er som är intresserade av något av hennes fantastiska verk. Vi är övertygade om att detta kommer att bli en mycket uppskattad och inspirerande del av vårt klubbhus. Kom och njut av en konstfull upplevelse tillsammans med oss!

Välkomna till Kalmar Golfklubb och upplev konsten!